چه گونه با ورزش روابط جنسی خود را بهبود بخشیم؟

بسیاری از زوج­ها پس از گذشت چند وقتی احتمال دارد تمایل کمتری به برقراری روابط جنسی داشته باشند یا با افزایش سن یا تحلیل بدن شاهد کاهش قوا­ی جنسی خویش شوند و در‌پی تقویت قوای جنسی خود بروند . برای درمان این اختلال ها یا تقویت وضعیت موجود راه­های زیادی موجود هست , یکی‌از این استراتژی‌ها ارتقاء سطح تستسترون بدن می­باشد . برای ارتقاء سطح تستسترون شما دو روش پیش رو دارید , یا این که این هورمون را به بدن خویش اضافه نمائید یا این که بدن را مجاب به تولید بیش تر این هورمون کنید .

برای شیوه اول شما بایستی به پزشک مراجعه نمایید و در صورت صلاح دید دکتر این هورمون را از روش تزریق , قرص و شیاف به شما تجویز می نماید . ولی برای تقویت بدن می توانید علاوه بر مراجعه به پزشک معالج با ورزش کردن به صورت مرتب و پی در پی , سطح تستسترون بدن خویش را افزایش دهید .

ورزش کردن به صورت مرتب و دائمی در واقع یک ویاگرا طبیعی است و مخصوصا در آقایان سبب تقویت چشم­گیر نعوذ خواهد شد .

جهت بررسی این موضع هم تحقیقات زیادی انجام یافته است , در یکی از این تحقیقات مردان میانسالی که فعالیت بسیار اندکی داشتند به مدت ۹ ماه وارد برنامه ورزشی منظمی با شدت بالا شدند و به صورت هم زمان فعالیت جنسی شان ثبت و بررسی شد , نتیجه حاصل از این تحقیق نشان اعطا کرد که در مدت تحقیق و با ورزش عملکرد جنسی این افراد نسبت به قبل به صورت چشمگیری افزایش پیدا کرده است .

همچنین تحقیقاتی بر روی خانم­ها انجام شده است که نتیجه ها حاصل نشان می دهد آنهایی که بصورت فیزیکی فعال­تر هستند میل و لذت جنسی بالاتری نسبت به خانم­هایی که فعالیتی زیادی نداشته و مدت زمان زیادی در طول روز نشسته ­اند , دارند . پژوهشگران معتقداند که علت بهبود میل جنسی , افزایش و بهبود جریان خون در قسمت تناسلی است .

همانگونه که می دانید ظاهر زوجین بر روی ایجاد تمایل به برقراری روابط جنسی بسیار تأثیر گذار است . مردان و زنانی که ورزش می­کنند , بدنی زیباتر و جذابتر دارند که بر روی همسرشان تأثیر گذار خواهد بود , همچنین این اشخاص خود را از نظر جنسی مطلوب­تر می­دانند و این تصور می تواند به برقراری روابط جنسی بهتر یاری دهد . قدرت , استقامت و انعطاف پذیری حاصل از ورزش نیز در روابط جنسی شما تأثیر گذار است .

در حالت کلی یکی از توصیه­ های علمی و مهم برای افراد در تمامی سنین انجام ورزش­های هوازی بطور مرتب است ; به این جهت در درمان اختلال های جنسی بالاخص در اشخاص ابتلا به بیماری دیابت , قدم اول توصیه به ورزش منظم می­باشد . بهترین برنامه ورزشی سه بار در هفته به مدت ۳۰ دقیقه یا دو بار در هفته به مدت ۵۰ دقیقه است و ورزش­هایی مانند قدم زدن , دویدن اهسته , شنا کردن و ورزش­های ایروبیک مطلوب می­باشد .

البته در این خصوص انجام ورزش­های حرفه­ ای و سنگین مانند بدنسازی به هیچ وجه توصیه نمی شود و در آقایان به ویژه ورزش­های دوچرخه سواری طولانی‌مدت و ورزش­هایی که به ناحیه اندام تناسلی فشار شدید می­ آورد اکیدا منع شده شده‌است . همچنین استفاده مکمل­ ها در موقع ورزش به دلیل آسیب به سیستم خونی , عصبی و هورمونی مرتبط به پاسخ جنسی بدون مشورت با پزشک معالج اصلاً پیشنهاد نمی‌شود .

زنان و مردان می توانند با انجام این ورزش ها روابط جنسی بهتری را تجربه نمایند .

ورزش های شکمی انجام دهید

روش صحیح درازنشست |گل3

شکم نقش موثری در روابط جنسی داراست . با نرمش های تقویتی به شکمی خوش فرم با ماهیچه های قدرتمند خواهید رسید . حرکت تقویتی شکم را در 3 تا 5 نوبت 15 تا 20 بار انجام دهید . برای آقایون حرکت پل زدن نیز سفارش میشود , تا اندام های شکمی شان را تقویت نمایند .

حرکت قورباغه

اموزش حرکت قورباغه-گل3

 

این حرکت به شما یاری میکند که موقع داشتن روابط جنسی , انعطاف پذیر تر باشید .

حرکت قورباغه , باعث نرم شدن قسمت ران ها و همچنین لگن میشود . در ضمن از استرس فرد نیز کم می کند .

حرکت هینج ( Hinge )حرکاتی برای رابطه جنسی بهتر-گل 3

درصورتی که می‌خواهید دست ها و پاهایتان سریع خسته نشوند , حرکت ورزشی ” هینج ” توصیه میشود .

نسبتاً با زاویه ۴۵ درجه به عقب مایل شوید و بعد از چند ثانیه به وضعیت صاف و مستقیم برگردید و این حرکت را چند مرتبه تکرار نمائید .

این حرکت با وجود این که ظریف است ولی سبب میشود که بدن تان قدرتمند و پرتوان شود و در هر حالتی که قرار گرفتید , زود خسته نشوید .

شنای دست بسته برای بهبودی روابط جنسی

بهبود روابط جنسی با حرکات ورزشی-گل 3

چنانچه تمرین شنا برای شما سخت بنظر می رسد , عذر می خواهیم , امّا شنا یکی از بهترین ورزش های مؤثر برای کل بدن است . بایر شنای دست بسته را اینگونه توضیح میدهد که این شنا مانند شنای معمولی است امّا در آن دست ها , نزدیکتر از عرض شانه قرار دارند . بایر میگوید این مدل شنا برای قدرت بخشیدن به عضلات فراوان موءثر است و منجر قدرت بخشیدن به بازوها می شود ; بازوهایی که برای نگه داشتن خود در حال روابط جنسی به کارتان می‌اید . به سفارش وی 3 ست 10 الی 12 تایی و نگه داشتن خود در حالت بالا برای 3 ثانیه , بهترین حالت است .

حرکت پلانک ( Palnk )

حرکت پلانک- گل3

 

پلانک بهترین حرکت برای تقویت عمیق ترین لایه های ماهیچه های شکم تان و آب کردن چربی های اضافه آن است .

در عین حال ساعد , ران و باسن تان را نیز قدرتمند میکند . بدن توانا به داشتن روابط جنسی بهتر کمک میکند .

حرکت پلانک را روزی یکبار انجام دهید . پلانک به دو صورت انجام میشود , شیوه معمولی و رایج همان حالت شنای سوئدی است که هم میتوان روی دست و هم روی ارنج انجام داد و شیوه دشوار تر آن پلانک یک طرفی است که روی یک دست و یک پا انجام میشود .

برای انجام دادن پلانک , ارنج تان را به موازات شانه تان به روی زمین با زاویه ۹۰ درجه بگذارید و پاهایتان به روی پنجه باشد .

مراقب باشید , پشت تان به وضعیت کاملاً صاف باشد . درین وضعیت به مدت ۳۰ ثانیه بمانید .

میتوانید بجای گذاشتن ارنج ها روی زمین , کف دست هایتان را روی زمین بگذارید .

اگر هم روی پنجه پایتان نمی توانید بمانید , زانوان تان را روی زمین بگذارید .

حرکات ورزشی موثر انجام دهید

گرم کردن بدن با حرکات ورزشی پیش از روابط جنسی بسیار مؤثر می‌باشد . چنانچه این ورزش را بصورت منظم انجام دهید , قابلیت جنسی تان بطور فوق العاده ای ارتقاء می یابد . ورزش های پیاده روی , شنا , دویدن , یوگا , دوچرخه سواری برای شما بسیار مفید خواهد بود .

نظر خود را ثبت کنید

لطفا نظر خود را درج کنید!
Please enter your name here